Thursday, January 17, 2013

Essence discontinued products (February 2013)

There are a lot  news from Essence. Before I post all the new products ( which will be up as soon as I finish editing ) let's look at the products which are discontinued. There will be few products I will try to catch while they are still here, but I'm not upset about products that are discontinued...at least for now :D All the products will be available until February 2013, after that it is time for new Spring range.
What about you?



















11 comments:

  1. I love Essence! :)



    I'm following you blog :) I hope you will do the same thing on my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Prvo me strefilo kada sam vidjela da izbacuju ovaj transparentni puder za matiranje, ali onda sam vidjela da ponovno uvode isti u samo malo drugačijoj ambalaži... pa pretpostavljam da će to biti ista stvar :D Znaš li hoće li već sada u svim dm-ovima i ostalim dućanima biti snižene ove stvari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja mislim da će biti isti :) Sad će biti dobra prilika za ulovit koji proizvod na sniženju. Za sniželnja ne znam kad će, možda za tjedan-dva jer kod nas uglavnom kasne malo. Mislim da i sve te nove proizvode nećemo vidjeti prije 3. ili 4. mjeseca.

      Delete
  3. Nije mi zao nicega sto povlace jer sam vidjela da ubacuju novih boljih stvari. Mozda jedino kupim taj hot pink stay with me sjaj za usne jer je bas super za vece, izlaske i to.
    Mnogi su hvalili taj puder u prahu za matiranje, a ja sam se nekako uvijek bojala da cu sa njim biti bijela kao Kasper ili barem tako ispadati na fotkama.Te nove proizvode sigurno necemo vidjeti barem do aprila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toga sam se i ja bojala al stvarno je super. Iako između Essence-a i Manhattan-a bolji je Manhattanov, a mislim da taj već imaš ;)

      Delete
  4. Very useful post, time to stock up before they disappear from the stores!

    ReplyDelete
  5. ako uspijem još išta naći od stare kolekcije,uzimam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...