Monday, September 24, 2012

Random #5


Tonight is Emmy Awards night, something I really like to watch especially what happens on red carpet but since I'm TV show freak I also like to see who got the awards. They just said that they will have mani cam, so it will be fun to see some celeb manis. While I'm watching red carpet on E! I have time to make one random post. I haven't done those in a while...First thing I want to to share with you is awesome gift that I got yesterday.  This is a little sneak peak for my few future posts. 

Now, let's go on. Spanish movie Tres Metros Sobre El Cielo is aaaamazing, there is a sequel called Tengo Ganas De Ti which I can't wait to see! Have you seen it?


Image and video hosting by TinyPic

The last thing I want to show you is my and my niece's mani. She is six years old and she will do anything for a mani. On my nails I have Sinful Colors Boogie Nights and she has Sinful Colors Cream Pink with few stripes and harts. 


10 comments:

  1. Ceka se izvestaj sa Emija. Inace 3 metra iznad neba (knjiga) mi je fantasticna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni znala da ima kniga, to bi mogla potražiti ;) Film mi je odlilan!!

      Delete
    2. Super je oboje,potrazi i knjigu obavezno.
      Nego reci mi kako mirise taj novi Balea gel smokva/cokolada? Sta preovladava? Kod nas jos nije dosao,a izgleda mi bas yummy :-)

      Delete
    3. Svakako ću potražit :)
      Novi Balea ima stvarno jak miris ali ipak mi se sviđa. Nekako je gorko sladak, miris smokve prvaldava ali je i miris čokolade stvarno tu. Jedva čekam da dođu kod nas, mislim da imaju još 2-3 mirisa.

      Delete
    4. Gde je smokva, tu je i Snow :))
      Pitam se da li je nova Bale stigla do nas a prosto me strah da udjem u DM :))

      Delete
    5. Baš gledam na blogu odličan post posvećen smokvama :) Ja ih iskreno najviše volim jesti :D

      Delete
    6. Hehe,hvala :-)
      Zato ja i pitam sta preovladava :-)

      Delete
  2. koji super paketić :)i ti ovisnica o balei kao i ja. nego gdje ti zivis? bila sam uvjerena da si kod mene u st,ali sad vise nisam sigurna. lakovi su preljepi,vidjela sam novu kolekciju essie u kozma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iz osijeka sam ja ;)
      I da...ovisna o Balei. Super je kvaliteta, cijena je uvijek pristupačna a i ambalaža je uvijek lijepa:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...